過節_entering 9m

12 月很忙的,小妞很忙的。

我很愛過節,尤其是聖誕節,所以我很努力準備
i just love Christmas, and i prepare a lot for it

我教導小熊說 8 國語言的聖誕快樂
i teach my teddy bear to say "Merry X'mas" in 8 different languages

我用打扮表現多一點女人味
through the accessories, i show my feminine qualities

ㄟ,有一點過頭了,變成楊婆婆
well.... i work too hard and overdo it.....

改成來訓練筋骨,這個我最行
get back to my expertise: athletics

準備妥當,我好棒!
all is done. i am good!

Comments

Popular posts from this blog

腫腫的開頭

開學一周_090408

大頭寶寶_10w