在豪宅開運動會_21w

Example

我常常覺得我的肚子大得不得了,當然比起臨盆的媽媽們,我還有很大的成長空間,但是明明沙拉油就還這麼小一隻,為什麼我的肚子會這麼大?想了想,我的結論是──

小貓兒一定是住豪宅的命!

小貓兒最近開始在豪宅裡開運動會,尤其是晚上要睡覺的時候,大概是躺平了人也安靜了,沙拉油在我肚子的動靜也特別清晰,他常常踢踢打打大概還來個後空翻吧,媽媽我一邊摸著肚子一邊笑,乾脆打電話給 whyzOO 聊聊天,跟他說〝你女兒在跑操場。〞whyzOO 說,

〝你肚子能有多大?他要跑也是像老鼠跑滾輪吧。〞

明明是老虎,這下變老鼠了.........

My belly is so big that I think my daughter is born to live in a luxurious house. Recently, I can clearly feel her moving in my belly, either kicking or punching me. Since she is not that big, it does not hurt, but it is a funny feeling. I told whyzOO about it, and said that our baby is having fun running around in my belly. whyzOO said that next time when we meet, he definitely wants to feel it as well. Our baby is growing =)

Comments

  1. 腦袋浮現 我之前的黃金鼠滾輪的情景....
    呵呵....
    可以開始用托腹帶囉...

    ReplyDelete
  2. 晚上睡前運動運動會比較好睡嘛...

    ReplyDelete
  3. 其實這顆肚子目前一點也不影響生活
    而且我買到的大肚牛仔褲還有一大截彈性布
    目前就很夠支撐了
    托腹帶就再等等吧 =)

    小貓兒聽到佳珊阿姨的話
    昨天繼續對媽媽拳打腳踢跑滾輪......

    ReplyDelete
  4. 你寫的中文描述超可愛爆笑,如果英文也能這樣描述,讓你的英文朋友們也能有這樣的福氣,分享你的幽默哩

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

腫腫的開頭

大頭寶寶_10w

開學一周_090408